שאלות נפוצות

האם ניתן לבצע משלוחים מהיום להיום ?

משלוחי הפרחים שלנו מבוצעים ע"י השליחים שלנו החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד 19:30 בערב ,
אם ברצונך לבצע משלוח בטווח שעות מסויים ,למעט בקשות מיוחדות ,לפנות בוקר או שעות הלילה המאוחרות
אין אנו יכולים להתחייב על שעת הגעה מדוייקת ,למעט בקשות מיוחדות
אינו חל ביום שבת או חג

האם ניתן לבצע הזמנה לתאריך אספקה עתידי?

כן - ניתן לבצע הזמנה לתאריך עתידי ,
יש לשים לב שהתאריך
משלוחים למקומות עבודה יבוצעו במהלך יום העסקים כלומר עד השעה 17:00 ,למעט בקשות מיוחדות

מה קורה אם הנמען לא נמצא בבית כשהשליח מגיע ?

כאשר אנו מגיעים אל הנמען והוא לא נמצא בבית , אנו נמסור את הפרחים לאחד השכנים
ונשאיר לנמען הודעה על הדלת
אם השליח לא הצליח למסור את המוצר לשכן ויש צורך להחזיר את המוצר לחנות ,אנו נצטרך לחייב את המזמין בעבור דמי משלוח נוספים.

האם ניתן לדעת מה אנחנו שולחים ?

נשלח הודעה לנייד עם תמונת המוצר
בדיוק כמו הנמען שמקבל את המוצר

האם ניתן לשלם רק באשראי ?

ניתן לשלם גם במזומן בבית הלקוח
תשלום באשראי מתבצע טלפונית
הקבלה נשלחת לנייד בסיום העיסקה יחד עם המוצר המוזמן

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני